Onze jaarlijkse Purpose Day organiseren we omdat we het Nederlandse bedrijfsleven bewust willen maken van de grote ontwikkeling die op ons af komt: het groeiende appèl van de maatschappij om verantwoordelijkheid te dragen voor de uitdagingen waar we voor staan, het sterker wordende verlangen van medewerkers om van betekenis te zijn en de zucht van consumenten voor betrouwbare integere producten en diensten.

Bedrijven als o.a. Hema, IKEA, The Plastic Bank, Greyston Bakery, Triodos Bank, DSM en Unilever claimden inmiddels het podium bij ons voor hun verhaal. 

Youtube inhoud kan niet getoond worden met je huidige cookie-instellingen. Selecteer "Toestemmen & tonen" om de inhoud te zien en de Youtube cookie-instellingen te accepteren. Meer info kun je lezen in onze [Privacyverklaring](/privacyverklaring/. Je kunt je altijd weer afmelden via je [cookie-instellingen] /cookie-instellingen/.

Toestemmen & tonen

Tjeerd Jegen - HEMA 

Youtube inhoud kan niet getoond worden met je huidige cookie-instellingen. Selecteer "Toestemmen & tonen" om de inhoud te zien en de Youtube cookie-instellingen te accepteren. Meer info kun je lezen in onze [Privacyverklaring](/privacyverklaring/. Je kunt je altijd weer afmelden via je [cookie-instellingen] /cookie-instellingen/.

Toestemmen & tonen

Thomas Kolster - Goodvertising

Youtube inhoud kan niet getoond worden met je huidige cookie-instellingen. Selecteer "Toestemmen & tonen" om de inhoud te zien en de Youtube cookie-instellingen te accepteren. Meer info kun je lezen in onze [Privacyverklaring](/privacyverklaring/. Je kunt je altijd weer afmelden via je [cookie-instellingen] /cookie-instellingen/.

Toestemmen & tonen

David Katz - Plastic Bank